вівторок, 13 грудня 2016 р.

Календарно-тематичне планування

Календарно-тематичне планування уроків у 2-Б класі
 на 2016-2017 н.р
Вчитель: Полюхович В.А.




 Оновлені навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою 1-4 класи ( затверджені рішенням Колегії МОН       від 4 серпня 2016р., оприлюднені на сайті МОН 11 серпня  2016 р.)
                                                              Підручники:Ф.М.Рівкінд,Л.В.Оляницька.Математика
                                                                     М.Д.Захарійчук, Українська мова
                                                                    В.О.Науменко. Літературне читання
Літературне читання
 (за підручником В.О.Науменко)
І семестр

№п/п
Дата

Тема уроку
Примітка



З народного   джерела
Народні дитячі пісні та малі жанри

1
02.09
Знайомство з підручником.  Народні дитячі пісні та малі жанри.

2
05.09
До джерел народної мудрості. Скринька пісень-небилиць. «Два півники». Ознайомлення із поняттям персонаж твору.

3
06.09
Ознайомлення  із скринькою пісень-забавлянок. «Зайчику, зайчику».

4
07.09
Позакласне читання. Практичне ознайомлення із книгознавчими поняттями: титульний аркуш, зміст.  Збірка «Стежками народної мудрості».

5
09.09
Робота із скринькою пісень-закличок. «Іди, іди, дощику».

6
12.09
Скринька пісень-закличок. «Не йди, не йди, дощику». «Глухий дощик».

7
13.09
Скринька пісень-ігор. Народна гра «Подоляночка».

8
14.09
Скринька пісень-ігор.Інсценізація пісні«Ходить гарбуз по городу» ( нап.)

9
16.09
Скринька загадок. Поміркуємо над розгадками до загадок.

10
19.09
Скринька загадок. І.Сенченко «За лісом, за пралісом золота діжа сходить».Навчальне аудіювання.

11
20.09
Золоті зернята народної мудрості. Скринька прислів’ї  і приказок. А.Григорук «Влітку день годує рік».


12
21.09
Позакласне читання. Поняття «абонемент» та робота бібліотекаря на абонементі. «Бібліотека затишний дім для зустрічі  читача з книгою».

13
23.09
Ознайомлення  зі скринькою скоромовок.

14
26.09
Скринька лічилок. Навчальне аудіювання.

15
27.09
Підсумок за темою. Контрольна робота№1 : аудіювання (письмово). В.Сухомлинський «Як Миколка став хоробрим»
Т


Авторські вірші та малі жанри для дітей

16
28.09
Сторінки авторської скриньки. Авторські вірші та малі жанри для дітей Ознайомлення з життям і творчістю Марійки Підгірянки..

17
30.09
Картини осінньої природи.Вірші М.Підгірянки «Ліс», «Прийшла осінь».
Пейзажна лірика у творах Маряни Савки та Наталки Поклад (он.коло чит.)


18
03.10
Позакласне читання.  Тематична збірка «Осінь – окраса року».

19
04.10
Ознайомлення з життям і творчістю Наталі Забіли.  Забавлянки «Ладки, ладоньки, ладусі…», «Ой чук-чуки…».

20
05.10
Ознайомлення із поняттям «настрій твору». Н.Забіла «Дощ іде».

21
07.10
Ознайомлення з життям і творчістю Леоніда Глібова. Л.Глібов «Загадка». Авторське ставлення до героїв.

22
10.10
Ознайомлення з життям і творчістю Степана Жупанина. Твір «Наталчина пригода».

23
11.10
Авторська загадка.С.Жупанин «Загадка». А.Волкова «Весна зелені».

24
12.10
 Серед краси.Ознайомлення з життям і творчістю Олени Пчілки. Вірш «Вже ж у любому куточку …»


25
17.10
Авторська скоромовка.Ознайомлення з життям і творчістю Грицька Бойка. Скоромовки «Лелі», «Подзьобав і пострибав».


26
18.10
Підсумковий урок за темою «Авторські вірші та малі жанри для дітей.» . Контрольна робота№2 : аудіювання (письмово)В.Сухомлинський «Суниці для Наталі»

27
19.10
Позакласне читання.  Г. Бойко.»Небилиці від діда Гриця».(оновлене коло читання)
Т


Народні казки

28
21.10
У світі української народної казки. «Колобок» (уривки). Герої казки. Поняття «головний герой».

29
31.10
 Казка вчить. «Горобець та билина» (уривки). Розвиток подій.

30
01.11
Міняв тихо – виміняв лихо.Казка «Лисичка-сестричка» (уривки). Вчинок героя казки. Що таке повтор у казці?

31
02.11
Продовження роботи над казкою «Лисичка-сестричка».

32
04.11
Хто міняє, той не має. Російська казка «Міньба» (уривки).

33
07.11
 Мудрість – найкраще багатство.Угорська казка «Як дівчина короля перехитрила». Ознайомлення із поняттями «Зачин. Основна частина. Кінцівка».

34
08.11
Продовження роботи над казкою «Як дівчина короля перехитрила».

35
09.11
Позакласне читання. Самостійне знаходження потрібного твору за змістом (переліком) творів. В.Нестайко «Пригоди в Лісовій школі»(он.к.ч. )

36
11.11
Однакові герої в різних казках. Сербська казка «Жбан меду» (уривки).


37
14.11
Продовження роботи над казкою «Жбан меду». Читання в особах.


38
15.11
Підсумковий урок за темою « Народні казки».Контрольна робота№3 : усний переказ прочитаного твору.
Т



З літературної скарбниці
Поетична майстерня

39
16.11
Сторінка поетичної майстерні. Поняття «рима». А.Костецький «Дивна звичка» (скорочено).

40
18.11
Стежинкою віршів. В.Скомаровський «Іграшки». В.Терен «Осінь». І.Січовик «Неслухняний язичок».

41
21.11
Звукопис як художній прийом. М.Вінграновський «Теплий дощик-срібнопад».

42
22.11
 Послухай та відтвори.Т.Коломієць «Бусел», П.Воронько «Чапля зшила черевички», О.Сенатович «Веселий сміх».

43
23.11
Позакласне читання. Добір книжки на певну тему дитячого читання. «Стежинкою літературної скарбниці».Наталка Поклад «Веселі вірші для дітей» (он.к.ч.)



44
25.11
Урок узагальнення  та  систематизації за темою «Поетична майстерня »




Поетична збірка 1

45
28.11
Пейзаж у художньому творі. Ознайомлення з життям і творчістю Тараса Шевченка.

46
29.11
Краса природи у творах Т.Г.Шевченка. «Зоре моя вечірняя …»,(нап .) «Сонце заходить, гори чорніють». Порівняння віршів.

47
30.11
Золоті зернята поезії Т.Г. Шевченка. «Тече вода з-під явора …»,

48
02.12
Золоті зернята поезії Т.Шевченка «Тихесенько вітер віє …», «Он гай зелений похиливсь».

49
05.12
Лесине слово.Л.Українка «З гір на долину…», «Барвіночку мій хрещатий…»  Складання усного малюнка.

50
06.12
Позакласне читання. Поетичні збірки сучасних  поетів.М.Павленко «Бузкові зошити»,С.Пантюк «Неслухняники»(оновлене коло читання)

51
07.12
Підсумок за темою «Поетична збірка 1».
Т


Поетична збірка 2

52
09.12
Все навколо зеленіє.О.Олесь. Біографічні дані. «В небі жайворонки в’ються…» Складання розповіді на тему «Як співає жайворонок»

53
12.12
Поетичні картини природи.Порівняння. О.Олесь «Ліс восени»

54
13.12
Життя в зимовому лісі.О.Олесь «Біга зайчик – скакунець».

55
14.12
Порівняння прочитаних поезій.І.Сенченко « Зустріч із зайцем»

56
16.12
Емоційність. Катерина Перелісна біографічна довідка. Будь природі другом.К.Перелісна «Змерз»,


57
19.12
Жартівливий настрій у віршах.К.Перелісна «Віхола».Складання усного малюнка.

58
20.12
Підсумок за темою «Поетична збірка 3».



Поетична збірка 3


59
21.12
Позакласне читання. Улюблені вірші про природу..В.Терен «Як-то гарно,любі діти»,»Утекла від мене річка» (оновлене коло читання)


60
23.12
Прийшла зима біловолоса.М.Вороний «Сніжинки», біографічна довідка

61
26.12
 Біле свято зими.Л.Забашта «Біле свято зими», біографічна довідка..

62
27.12
Любіть усе живе.Л.Забашта «Берізонька».                                             Контрольна робота №4: навичка читання вголос (усно)                

63
28.12
Підсумок за темою «Поетична збірка 3».

64
30.12
Складання вірша – вітання з Новим роком.Підсумковий урок за семестр.
Т
Українська мова
за підручнико  Захмарійчук М.Д.
І семестр 4 год на тиждень (64 год)

п/п за рік

Дата
проведення
                                          Тема уроку
                                          
Примітка



                   Звуки і букви 



1.
02.09
Звуки і букви. Українська абетка (алфавіт). Назви літер за абеткою. Характерні особливості державних символів.с.5


2.
05.09
Розташування літер за абеткою з орієнтацією на першу літеру. Уміння користуватися абеткою в роботі  з навчальним словником.с.6


3.
06.09
Склад.Перенос слів із рядка в рядок по складах.с.7


4.
07.09
Перенос слів з буквосполученням  йо.с.8


5.
09.09
Перенос слів зі збігом приголосних звуків. Закріплення правил переносу слів з рядка в рядок.с.9


6.
12.09
Голосні звуки  [а], [о], [у], [и], [е]. Спостереження за роботою мовленнєвих органів під час промовляння голосних звуків с.10-11



7.
13.09
Позначення буквами я, ю, є, ї  двох звуків. Спостереження за позначенням сполучення звуків [йо]. Вимова і написання слова Україна с.11-12.


8.
14.09
Розвиток звязного мовлення. Складання опису ромашки за малюнком та опису ромашки за малюнком  та запитаннями. «Ромашка».с.14


9.
16.09
Наголос. Наголошені й ненаголошені звуки і склади. c.13


10.
19.09
Вправляння у правильному вимовлянні слів, у яких допускають помилки  в наголосі ( Вимова і написання слів ознáка, пóмилка, помúлка, але помилки).с.15



11.
20.09
Спостереження за роллю наголосу в словах. Визначення наголошених  складів, звуків.с.16



1. 2

21.09
Визначення наголошених складів, звуків. Робота зі словами, наголошування яких треба запамятати. Повний звуковий аналіз слів.с.17



13.
23.09
Приголосні звуки. Спостереження за роботою  мовленнєвих органів (язик, губи, зуби) під час вимови приголосних звуків. с.21



14.
26.09
Звуки [дз], [дз], [дж], позначення їх буквосполученнями дж, дз. Перенос слів із буквосполученнями дз, дж. с.22-23.


15.
27.09
Вправляння у написанні та переносі  слів з буквосполученням дз, дж. Орфоепічні вправляння. с.23-24


16.
28.09
Розвиток звязного мовлення.  Складання , записування речень за малюнком і запитаннями «Білочка».с.25


17.
30.09
Вправляння у написанні та переносі  слів з буквосполученням дз, дж.с.25


18.
03.10
 Буква щ, позначення нею звукосполучення [шч].
Звуко-буквений аліз слів із буквою щ. с.26


19.
04.10
Вправи на закріплення звукового значення букви щ, буквосполучень дз, дж. Звуко-буквений аналіз слів.27-28

20.
05.10
Зіставлення вимови звуків [г], [г], позначення їх буквами г,г. Звуковий та звуко-буквений аналіз слів.с.29

21.
07.10
Уявлення про дзвінкі й  глухі парні приголосні звуки.с.31-32


22.
10.10

Звук [ф], звукосполучення [хв].с.33


23.
11.10
Практичне засвоєння і вдосконалення нормативної (неоглушеної) вимови дзвінких приголосних у кінці слова і складу: дуб, сад, сядь, віз, ложка, казка, берізка.с.34-35

24.
12.10
Розвиток звязного мовлення.  Побудова і записування речень, що передають зміст малюнка «Осінь»с.36

25.
17.10
Тверді і мякі приголосні звуки. Позначення мякості приголосних буквами і, я, ю, є .Калина національний символ України.с..37-38

26.
18.10
Тренувальні вправи у написанні, звуко-буквеному аналізі слів з мякими приголосними.с.38-39

27.
19.10
Контрольна  робота: диктант «  Жовтень »


28.
21.10
Аналіз контрольної роботи.Тренувальні вправи у написанні, звуко-буквеному аналізі слів з мякими приголосними.с40

29.
31.10
Вправи на закріплення знань у написанні слів з мякими приголосними. Звуко-буквений аналіз слів. С.41-42

30.
01.11
Використання знака мякшення (ь) та букв я, ю. є, ї для позначення мякості приголосних звуків . Перенос слів з буквосполученням ьо с.42-43.

31.
02.11
Розвиток звязного мовлення.  Складання, записування назв малюнків, що слугують планом казки «Як гриби ховалися»с.46


32.
04.11
Тренувальні вправи у написанні, переносі, звуко-буквеному аналізі слів зі знаком мякшення. Вишитий рушник символ України.С.43-44

33.
07.11
Вправляння у складанні звукових схем і переносі слів з мякими приголосними.с.44-45

34.

08.11
Закріплення знань про тверді і мякі приголосні звуки. с.47-48

35.
09.11
Тренувальні вправи у вимовлянні, читанні та написанні слів з подовженими приголосними.  с.48-49

36.
11.11
Перенос слів із мякими подовженими звуками. с.50-51

37
14.11
Звуковий і звуко-буквений аналіз, вимова і написання слів з подовженими мякими приголосними. с.51-52

 38
15.11
Тренувальні вправи у написанні, звуко-буквеному аналізі слів з подовженими мякими приголосними.с.52-53

39
16.11
Розвиток звязного мовлення.  Складання порад на тему «Бережіть книги» за опорними словами та малюнками (Г. Чорнобицької «Не бруднити книжки»)с.56-57 

40.
18.11
Апостроф. Вживання апострофа. Вимова і написання слів з апострофом. Звуко-буквений  аналіз слів з апострофом.  с.54-55

41.
21.11
Правила переносу слів з апострофом. Порівняння вимови і написання слів з апострофом і без апострофа.с.55-56

42.

22.11
Записування слів з апострофом під диктування.с.57-58 Вимова і написання слова  духмяний.

43.
23.11
Тренувальні вправи у вимовлянні, читанні та написанні слів з апострофом. Правило переносу слів з апострофом. Вимова і написання слова пятницяс.58-


44.
25.11
Контрольна робота з мовної теми «Звуки і букви. Склад. Наголос»
                            

45.
28.11
Аналіз контрольної роботи. Тренувальні вправи у написанні, звуко-буквеному аналізі слів. Вимова і написання слова ноутбук.   

                               



Слово  







46.
29.11
Лексичне значення слова. Тематичні групи слів. Ознайомлення з тлумачним словником.с.60-61.

47.
30.11
Розвиток звязного мовлення.  Побудова і записування речень, що передають вид із вікна класу «Каштанчик»с.69 

48.
02.12
Групування предметів за родовими та видовими ознаками. Слова близькі і протилежні за значенням.Складання речень.с.62-63.

49.
05.12
Розпізнавання іменників (без вживання терміна) за запитаннями хто? що?   Складання груп слів із пропонованим лексичним значенням.с. 64-65.

50.
06.12
Початкове уявлення про частини мови. Іменник як частина мови. Слова назви неістот. Слова назви істот.65-66.

51.
07.12
Розпізнавання іменників за питаннями хто? що? Вимова і написання слова диван. Уявлення про один предмет і багато предметів. с.67-68

52.
09.12
Практичне вживання форм однини і множини (без вживання термінів). Змінювання іменників за зразком «один-багато». Групування предметів за родовими і видовими ознаками.с.70-71

53.
12.12
Розвиток звязного мовлення.  Складання розповіді за серією сюжетних малюнків «Допомога тваринам взимку». С.82 

54.
13.12
Вправляння у групуванні предметів за родовими та видовими ознаками. Доповнення реченьС.72-73

55.
14.12
Закріплення знань про слова, що означають назви предметів .Різні варіанти українських формул мовленнєвого етикету вітання. С.73-74                         Контрольна робота: списування.

56.
16.12
Велика буква в іменах, по батькові та  прізвищах людей. с.75-76

57.
19.12
Звертання. Практичне засвоєння форм звертання до співрозмовниківС.76-77

58.
20.12
Велика буква в кличках тварин. Слова привітання.с.78-80


59.
21.12
Контрольна  робота: диктант « Сніг»

60.
23.12
Аналіз контрольної роботи. Велика буква в кличках тварин.с.80-81

61.
26.12
Велика буква в назвах міст, сіл, річок, морів і гір. с.83-84

62.
27.12
Велика буква в назвах вулиць, площ і майданів. с.84-85

63.
28.12
Розвиток звязного мовлення.  Складання усної розповіді за серією малюнків  « Мої зимові канікули»

64.
30.12
Знаходження серед слів тих, що подібні чи протилежні за лексичним значенням. Підсумковий урок за 1 - ий семестр.




Слова, значення, вимову і написання яких учні повинні засвоїти:
алфáвіт і алфавíт, Батьківщúна, будь ласка, ведмíдь, вéресень, вýлиця, герóй, дивáн, дитúна, до побачення, духмяний, дятел, завдáння, зáєць, календáр, кúлим, медáль, метрó, на добраніч, недíля, ноутбук, ознáка, пóмилка, помúлка, але помилки, понедíлок, предмéт, пятниця, рюкзак, середá, співчуття, теáтр, червóний, черговúй, черевúки, чернетка, четвер. (36 слів).

 ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
1 семестр
(за підручником О.Калініченко, В. Сергієнко) до зошита з друкованою основою Трач С.К.  «Образотворче мистецтво»)
Дата
Зміст уроків
Прим.
Тема 1. Мова графіки та живопису  



1
07.09
Техніка безпеки при роботі з різними художніми матеріалами та інстру -ментами.Пропедевтичне ознайомлення з видами візуальних (образотворчих) мистецтв, головними засобами виразності в них.
 Практична робота «Сонячний день»

2
14.09
Пропедевтичне ознайомлення з видами образотворчого мистецтва, головними засобами виразності в них. Практична робота «Хитра пляма».

3
21.09
Початкові уявлення про графіку. Основні графічні матеріали та інструменти. Практична робота «Хто у що вдягнений»


4
28.09
Засоби виразності графіки: лінія, штрих, крапка, пляма. Елементарні графічні способи передавання форми та характеру поверхні зображувальних предметів. . Ознайомлення з технікою «гратографія».                          Практична робота «Айстра – зоряна »

5
05.10
Чарівна палітра. Початкове уявлення про живопис. Практична робота «Золота осінь»


6
12.10
Колір – головний засіб виразності живопису. Передача багатства кольорів та відтінків у роботі з натури. Практична робота «Щедрий урожай»

7
19.10
Основні і похідні кольори. Теплі і холодні кольори. Практична робота
«Гарячі піски пустелі»

8
02.11
Поняття про хроматичні і ахроматичні кольори. Збагачення палітри колірних відтінків. Практична робота «Котик мій сіренький»


Тема 2. Мова скульптури, архітектури
й декоративно-прикладного мистецтва  


9
09.11
Техніка безпеки при роботі з різними художніми матеріалами та інструментами. Елементарні поняття про скульптуру як вид образотворчого мистецтва, її основні ознаки; матеріали для роботи художника-скульптора. Практична робота «Ходить гарбуз по городу»

10
16.11
Поняття про об’єм і фактуру як засоби виразності скульптури. .        Практична робота «Лісові звірята»


11
23.11
Рельєф (опуклий та заглиблений). Передавання фактури поверхні в рельєфі. Практична робота «На дні морському».


12
30.11
Елементарне поняття про архітектуру як вид мистецтва. Основні елементи архітектурних споруд. Практична робота «Чарівні куполи соборів».

13
07.12
Силуетне зображення. Аплікація «Янголятко».

14
14.12
Декоративно-прикладне мистецтво та його засоби вираз­ності. Виготовлення новорічних іграшок.


15
21.12
Декоративно-прикладне мистецтво та його засоби вираз­ності.              Аплікація «Вірні друзі».


16
28.12
Колективна практична робота «Новорічна ялинка». Підсумковий урок за семестр.




 Музичне мистецтво
(за підручником  О. В. Лобова )
(1 год. на тиждень)
Дата
Тема уроку
Матеріал для слухання
Матеріал для співу
Прим.
1
2
3
4
5
6
                                                                  Тема «Типи музики»
1.            
05.09
Музичні спогади про літо.
В.Подвала «Музичні загадки»
Н.Май. «Перший дзвоник»

2
12.09
Що таке музика. Пісня, танець, марш
. В.Сільвестров. „Марш”; С.Чернецький. «Зустрічний марш»;
«Школяр» муз. Ф.Колесси, сл..Б.Лепкого

3
19.09
Хто створює музику.Поняття композитор
Й.С.Бах. «Волинка»
«Два єноти вчили ноти» муз.М.Катрички, сл..В.Кленця, А.Андрусіч

4
26.09
Музика, яка не знала нот.
«Козачок» український народний танець
«Диби-диби» українська народна пісня

5
03.10
Хто виконує музику. Поняття виконавець
М.Сільванський Полька «Комарики»
«Пастух» французька народна пісня, укр.. текст Н.Забіли

6
10.10
Вчимося слухати і чути.
Г.Свиридов «Дощик»
«Осінь» муз.В.Гребенюка, сл..М.Познанської

7
17.10
Урок узагальнення знань.Урок-концерт.



                                            Тема «Виражальне та зображальне у музиці»
8
31.10
Розповідає музика. Життя – джерело музичного мистецтва.
І. Беркович. “Українська мелодія”
«Українка я маленька» українська народна пісня

9
07.11
Музика та природа. Виражальні та зображальні можливості музики.
С.Прокофєв «Дощ і веселка»
«Ходить квочка коло кілочка». Українська народна лічилка, «Зійшов місяць» муз. В.Попович, сл..Ю.Боршош-Кумяцького.

10
14.11
Музика і казка. Мова і музика
М.Лисенко «Коза-Дереза»
«Круть і Верть» муз.і сл.С.Дяченка.

11
21.11
Музика виражає. Поняття динаміка
Л.Бетховен «Бабак», М.Степаненко «Дражнилка»,
В.Верменич. Веселі чобітки.

12
28.11
Музика зображає. Вокальна та інструментальна музика.
М.Римський-Корсаков «Політ джмеля»
«Потяг» бразильська народна пісня.

13
05.12
Музика зображає. Вокальна та інструментальна музика.
Д.Кабалевський «“Три подружки”.
 «Щеня і кошеня» муз.Т.Попатенко, сл..В.Вікторова, пер.Б.Чіпа.

14
12.12
Навіщо музиці «імя».
Колядки, щедрівки.
«Я маленький пастушок» українська народна колядка.

15
19.12
Навіщо музиці «імя».
П.Чайковський «"Баба Яга".
«Різдво» муз.М.Ведмедері, сл..Л.Полтави.

16
26.12
Урок узагальнення знань.Новорічний урок-концерт.


























Немає коментарів:

Дописати коментар