Золоті правила класного керівника
Бути
особистістю, до якої діти тягнутимуться.
Вчитель
повинен викликати любов і повагу дітей до себе. А це можливо, коли він сам
любить, поважає та піклується про кожну дитину, й у стосунках з нею чесний і
відвертий.
У
вчителя не має бути „любимчиків”, тоді дитина прислухатиметься до порад такого
вчителя, виконуватиме його прохання, ділитиметься з ним найсокровеннішим.
Учитель
має бути веселим, жартами підтримувати і заохочувати позитивне. Це наближає
його до дітей і зберігає його серце та нерви у порядку.
Вчитель
повинен правильно використовувати свій час, щоб поповнювати запас енергії
завдяки природі, мистецтву.
Вчителю
слід завжди бути доброзичливим. Немає в дитині нічого такого, що вимагало б
жорстокості. Зло перемагають добром, любов’ю. Вчитель повинен бажати дитині
лише добра, виховувати в неї добро своїми власними вчинками, і вона відповість
тим самим.
Учителю
варто читати більше наукової літератури. З такою людиною дітям завжди цікаво.
Завдання
вчителя, як особистості: „знайди себе в собі”, підкори себе собі, оволодіти
собою і допомогти дітям зробити те саме.
Учитель
повинен володіти мистецтвом
індивідуальних бесід з дитиною, вміти вислухати її, підтримати в ній
вогник самоповаги.
Класний
керівник має створити доброзичливий учнівський колектив, в якому кожна дитина
пам’ятає, що поруч з нею людина, з інтересами якої треба рахуватися.
Педагог
має бути річкою, в якій зливається гаряче серце й холодний розум, не допускати
поспішних, непродуманих рішень, не залежати від настрою.
Вчителю
слід дорожити довір’ям дитини, любити її, захищати, поважати її почуття. Тоді
між учителем і дітьми складатимуться доброзичливі, щирі стосунки. Педагог
повинен берегти найвище благо: людську гордість, недоторканість особистості,
гідність дитини.
Вчителю
необхідно виховувати у дітей самодисципліну, боротися з лінощами. Разом з
батьками слід добиватися того, щоб дитина сама себе обслуговувала. Діти повинні
розуміти, що навчання у школі – це їхня найважливіша робота.
Немає коментарів:
Дописати коментар